آنچه باید در مورد دستگاه اسکرابر فلامک ماشین بدانید

اسکرابر ها اغلب برای نظافت کف ها و سطوح داخلی توصیه می شوند.

این دستگاه ها می توانند برای شستن و خشک کردن انواع کفپوش های داخلی قرار گیرند. اصولاً این ماشین ها در جـهت حفظ نظـافت استفاده می شـوند ، با این حال مـمکن اسـت برای برنامـه تمیز کاری عمیق یا پلیمری ( ناساینده ) حتی در سطوح خارجی و فضای باز نیز استفاده شوند .

* اسکرابر چیست و چگونه کار می کند ؟

دو مدل اسکرابر وجود دارد 1 – دستی 2 – سرنشین دار

این دستگاه ها همچنین به دو صورت باطری با سیم و بی سیم قابل سفارش هستند .

یک اسکرابر کف و سطوح را با عملکرد مکانیکی چرخش پدها و برس های مخصوص تمیز می کند . این پدها پاک کننـده ها و صیقلی کننده های متنوع و مختلفی هستند که برای تمام امور نظافت و شستشو مناسب و کارآمد می باشند.

شستشو با استفاده از مخلوطی از آب و مواد شوینده تکمیل می شود . هنگامی که در عملیات رو به جلو ماشین، مواد شوینده را بر روی برس های چرخان پخش می کند ، حرکت برس ها به همراه مواد شوینده باعث برداشته شدن و رفع کردن خاک و کثیفی از سطوح می شود . در حال عبور غلتک های انتهایی ماشین باقیمانده مواد شوینده را جمع آوری و پاک می کنند.

این مواد در مخزن بازیافت که در انتها قابل تخلیه می باشد ذخیره می گردد.

هـمانطور که در بـالا ذکر شد اسکرابر در دو مدل دستی و سرنشین دار با تیغه ای با لبه شستشوی 35-130 سانتی متری موجود می باشد.

در حالی که هر دو مدل کاربردکاملا مشابهی دارند ، ولی از نظر عملکرد ، ظرفیت و قابلیت شستشو و تمیز کردن بسیار متفاوت هستند .

با این حال هر دو مدل ( دستی و سرنشین دار ) شباهت هایی در سهولت مصرف ، کاهش میزان سر و صدا و ایمنی مصرف دارند .

که این موارد بالاخص در میان همچین برندهایی مثل IPC کاملاً مشهود هستند .

*با این دستگاه چند متر مربع را می توان تمیز کرد ؟ آیا برای انواع کفپوش ها قابل استفاده می باشد؟

برای مثال در استفاده از مارک IPC قابلیت شویندگی خودکار این ماشین حدوداً محوطه ای به ابعاد 20-20.000 متر مربع می باشد. از اسکرابر ها می توان برای شستشو و خشک کردن تمام سطوح متحرک و معلق استفاده کرد. در هنگام استفاده از اسکرابر توجه به نوع سطح بسیار مهم است که در ماشین مورد نظر مدل برس ها و پدهای مصرفی و حجم آب مورد نیاز رامشخص می کند .

یکی از این ماشین ها ، دستگاه زمین شوی صنعتی کوچک IPC می باشد. این دستگاه هدفمند در جهت نظافت ساخته شده و کوچکترین دستگاه Scr است که امروزه در بازار قابل دسترس می باشد.

طراحی و جمع و جور و کوچک شان نشان دهنده قابلیت شستشوی عالی این دستگاهها در مکانهای کوچک و شلوغ می باشد

 

برای اخذ هرگونه مشاوره در خصوص انواع قطعات و لوازم یدکی تجهیزات نظافت صنعتی و اسکرابر می توانید این فرصت طلایی پیش آمده را از دست ندهید و با همکاران ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید. شما می توانید در خصوص هزینه های احتمالی و مدت زمان لازم برای تمیزی و نظافت نیز اطلاعات لازم را دریافت کرده و با خیال راحت اقدام به درخواست کمک از سوی همکاران بسیار متخصص ما داشته باشید

. شماره تماس :    09123254132  88535444 -021

www.falamakmachine.com

 

 

By 40sport