امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

برنامه غذایی برای کاهش وزن

۸ ماده غذایی که به کاهش وزن شما کمک می کند

8 ماده غذایی که به کاهش وزن شما کمک می کند۸ ماده غذایی که به کاهش وزن شما کمک می کند

غذاهای خوشمزه ای وجود دارد که به داشتن رژیم غذایی سالم کمک می کنند و دانستن و بکارگیری شان یک پیشنهاد فوق العاده است. بدون شک از دست دادن وزن با یک حساب سر انگشتی ریاضی درست در می آید شما باید کالری کمتری بخورید و کالری بیشتری بسوزانید.

بقیه اموزش بدنسازی در ادامه مطلب

سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم های غذایی هیثر منجیری می گوید: بعضی از غذاها به کاهش وزن شما کمک می کند که احساس سیری بکنید و هوس پرخوری را از سر شما می اندازد وسوخت وساز بدنتان را بالا می برد پس هنگامی که به سوپر مارکت می روید،لیست زیر را تهیه کنید:

۱-لوبیا: ارزان ،پر کاربرد وهمه کاره .حبوبات منبع غنی از پروتئین می باشند.لوبیا دارای فیبر بالا و زود هضم می باشد که با مصرف آن احساس سری کامل می کنید.

۲-سوپ: شروع یه وعده غذایی با یک فنجان سوپ،باعث می شود احساس سیری کنید، این سوپ حاوی گوشت،ماهی وسبزیجات پخته وحبوبات است که با مصرف آن در این صورت ۱۰۰ تا ۱۵۰ کالری صرفه جویی کردید.

۳-شکلات تلخ: اگر می خواهید از وعده غذایی خود لذت ببرید پس شکلات تلخ را امتحان کنید . خوردن دو تکه شکلات تلخ نسبت به شکلات شیری پیشنهاد خوبی است، برای دوستداران شکلات .

۴-سبزیجات پوره: شما میتوانید سبزیجات بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید و از آن لذت برده، در نتیجه کالری کمتری وارد بدنتان کنید.محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا متوجه شدند که با خوردن سبزیجات سالم ۲۵۰ کالری کمتر وارد بدنتان می شود.

۵-تخم مرغ وسوسیس: صبحانه ای غنی از پروتئین به شما کمک می کند که در برابر خوردن میان وعده مقاومت کنید .در یک مطالعه بر روی زنان چاق جوان انجام شده است نشان می دهد، کسانی که صبح خود را با ۳۵ گرم پروتئین شروع می کنند احتمالا در طول روز بیشترنسبت به بقیه می خورند.خانم هایی که صبحانه ای ۳۵۰ کالری می خورند ، که شامل تخم مرغ و سوسیس گوشت می باشد

تاثیر صبحانه ای با پروتیین بالا به خصوص در آخر شب قابل توجه است، این خانم ها کمتر تمایل به مصرف غذاهای چرب وشیرینی داشتند.

۶-آجیل: یک میان وعده عالی می باشد. مصرف مقداری انگشت شماری از مغز گردو، بادام و بادام زمینی می تواند به شما کمک کند که وعده های غذایی کمتری بخورید

۷-سیب: برشی از سیب ترد و تازه انتخاب خوبی است که باعث کندی اشتهایتان می شود، که شایان ذکر است آبمیوه ها وسس های میوه این تاثیر را ندارند. به این دلیل که میوه ای خام دارای مقدار قابل توجهی فیبر می باشد شما احساس سیری می کنید.

به علاوه با جویدن میوه سیگنالی به مغز فرستاده می شود که شما مقدار قابل توجهی مواد غذایی خورده اید در نتیجه احساس سیری می کند.

۸-ماست: ماست وعده غذایی بسیار مهمی است حال به هر صورت که ترجیح بدهید نوع سنتی یا یونانی آن را مصرف کنید و برای سلامت کمر مفید می باشد. تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه هاروارد روی بیشتر از ۱۲۰ هزار نفر به مدت یک دهه یا بیشتر گواه این می باشد که ماست از تمام رژیم های غذایی که استفاده شد باعث کاهش وزن می شود.

 

بیوگرافی نویسنده

مشاهده تمامی 300 پست

مطالب مشابه

برچسب ها

ارسال دیدگاه

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

برچسب ها