اگه از اون دسته افراد هستید که برای معرفی مطالب و آثار خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید و یا وب سایت و وبلاگ برای معرفی محصولات ساخته‌اید حتماً این متن را دنبال کنید.

یکی از مشکلات اصلی در شبکه‌های اجتماعی این است که میزان مخاطب شما به تعداد فالور و ممبرها بستگی دارد و صرف ارسال مطالب ارزشمند برای دیده شدن آثار شما کافی نیست.

از طرفی ممکن است شما مطالب مفید و ارزشمندی را تولید کنید اما کانال‌ها، پیج‌ها و سایت‌های پرطرفدار مطالب شما را کپی کنند و عملاً هیچ نفعی از انتشار مطالب تولیدی تان نبرید.

اما چطور می‌شود بدون اینکه وقت زیادی رو صرف افزایش تعداد فالور و اد لیست در شبکه‌های اجتماعی کرد مخاطب زیادی به دست آورد؟

یا چطوری می‌توانیم بدون اینکه وقت زیادی رو برای به روز نگه داشتن سایت یا وبلاگ صرف کنیم مخاطب زیادی را جذب کنیم؟

شبکه اجتماعی تیکفا یک شبکه محتوا محور است. یعنی به جای اینکه بر مبنای ارتباط بین کاربران شکل گرفته باشد، طبق محتوا تشکیل شده و همه چیز در این شبکه بستگی به ارزش محتوایی دارد.

Screen Shot ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ at ۹.۱۲.۴۷ قبل‌ازظهر

بقیه در ادامه مطلب به عنوان مثال در شبکه تیکفا نیاز نیست شما تعداد فالور بالایی داشته باشید. حتی اگه همین امروز در این تیکفا ثبت نام کنید قادر خواهید بود که مطلب خود را به صورت مستقیم برای تمام بازدید کنندگان سایت ارسال کنید.

به محض ارسال مطلب هم مخاطبان عضو و هم غیر عضو مطلب شما را مشاهده می‌کنند و با تیک زدن به آن امتیاز خواهند داد. اگر مطلب شما امتیاز بالاتری نسبت به سایر مطالب کسب کند در ابتدای لیست مطالب ارزشمند نمایش داده می‌شود و در صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرد.

تیکفا شبکه اجتماعی

به این ترتیب مطالب ارسالی شما رو تعداد بالایی مشاهده می‌کنند و شما بدون دغدغه جذب مخاطب فقط باید به ارش محتوایی مطالب خود فکر کنید و روی آن سرمایه‌گذاری کنید. قرار خواهد گرفت.

موضوعات تیکفا کاملاً متنوع است و مطالب ارسالی شما در دسته بندی های سیاسی فرهنگی ورزشی هنری فناوری اجتماعی مذهبی علمی سرگرمی کودک قرار خواهد گرفت.

اگر مطالب تان در وبلاگ، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی ذخیره می کنید؛ اصلاً نگران نباشید فقط کافیست لینک آن را در تیکفا به اشتراک بگذارید تا کاربران زیادی از طریق لینک وارد سایت یا وبلاگ شما شوند و مطالب شما را مشاهده کنند.

اشتراک گذاری فیلم‌های آپارات و نماشا فقط با وارد کردن لینک صفحه یکی قابلیت‌های کلیدی و کاربردی تیکفا است. اگر در سایت‌های آپارات و نماشا کانال دارید و ویدیو ها خود را آنجا بارگذاری می‌کنید و دنبال بازدید بیشتر ویدیوها هستید حتماً از این قابلیت جذاب تیکفا لذت خواهید برد.

تیکفا ارسال مطلب

نرم‌افزار اندروید تیکفا به شما این امکان را می‌دهد که خیلی راحت و در کمترین زمان مطالب خود در تیکفا با خبر شوید و به کامنت ها تیک ها و … واکنش نشان دهید تا مخاطبان شما از این ارتباط سریع و آسان با شما لذت ببرند.

پس همین حالا برای ساخت یک صفحه جذاب برای معرفی اقدام کنید و از پیج های پرمخاطبی همچون نظرسنجی انتخابات به عنوان یکی از فعال ترین صفحات این سایت بازدید کنید.

صفحه پروفایل تیکفا

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید