آموزش دانلود و نصب اینستاگرام فارسی رایگان

دانلود اینستاگرام فارسی رایگان این روز ها بسیار محبوب گردیده است و کاربران پارسی زبان زیادی را به خود جلب نموده است. از مهمترین عوامل نصب آن فارسی بودن تمامی تنظیمات و … می باشد که بدین ترتیب استفاده آن برای ایرانیان بسیار ساده تر شده است.

این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های رایگان در ایران می باشد. روزانه کاربران زیادی پست ها و استوری های خود را در قالب عکس و یا ویدیو (کلیپ) در اینستاگرام فارسی منتشر می کنند و یا پست ها و استوری های دوستان خود را تماشا می کنند.

شما با دانلود اینستاگرام فارسی رایگان بدون هیچگونه آشنایی با زبان انگلیسی می توانید با این برنامه کار کرده و از امکانات آن بهره مند شوید چرا که این برنامه به خوبی از زبان پارسی پشتیبانی می نماید. از دیگر مزیت های این نسخه اینستاگرام ( که البته نسخه ای غیر رسمی می باشد ) بروز بودن و هماهنگ بودن آن با آخرین ورژن اصلی اینیستا می باشد. همچنین توسط این برنامه می توانید چندین حساب کاربری را در یک تلفن همراه داشته و مدیریت نمایید.

قابلیت های جدید در دانلود اینستاگرام فارسی رایگان برای اندروید و یا ایفون

در آخرین ورژن این برنامه دوربین های جدیدی برای استوری اضافه شده است که قطعا استوری های زیادی که با این دوربین و افکت ها گرفته شده اند را دیده اید. افکت هایی که به خلاقانه کردن استوری ها و پست های شما بسیار کمک می کنند. از دیگر امکانات آن امکان ثبت فروشگاه در اینستاگرام می باشد. به کمک این قابلیت سایت فروشگاه اینترنتی خود را ثبت نمایید ، تصاویر محصولات خود را آپلود کنید ، قیمت و لینک محصول را وارد نمایید. از این پس مشتریان فروشگاه شما به سادگی محصولات شما را خواهند خرید.

همچنین در آخرین نسخه این نرم افزار به تازگی برای برخی از کاربران بعضی از کشور ها (چرا که این قابلیت در حال تست می باشد) این امکان را قرار داده تا بتوانند تعداد لایک های پست خود را پنهان نمایند. این قابلیت با انتقاد بسیاری از کاربران مواجه شده است اما این طور به نظر می رسد که تیم فیس بوک (که سازنده اینستاگرام می باشد) به این اعتراضات بی توجهی نموده است.

حالت دارک اینستاگرام

برنامه اینستاگرام فارسی امکان استفاده از حالت دارک و یا سیاه را به نسخه آخر خود افزوده است. این ویژگی با سیاه کردن صفحه و سفید کردن نوشته ها از خسته شدن و آسیب رسیدن به چشم ها به خصوص در شب جلوگیری می نماید. البته نباید فراموش کرد که با وجود این قابلیت نیز آسیب های استفاده از تلفن همراه به صورت کامل رفع نشده و بهتر است میزان استفاده از تلفن همراه را مدیریت کرد. به طور مثال دانلود اینستاگرام فارسی رایگان در منو خود به شما نشان می‌دهد که چه میزان از وقت خود را در این برنامه سپری کرده اید.

مشخص نمودن دوستان نزدیک و یا close friends

به وسیله این گزینه می توانید استوری خود را تنها به گروهی از دوستانتان نشان دهید و سایر کاربران را از مشاهده آن منع نمایید. جهت فعال سازی آن به حساب کاربری خود بروید. بر روی منو (۳ خط سمت راست بالا) کلیک کنید. در فهرست باز شده بر روی close friends کلیک نمایید و دوستان نزدیک خود را به این لیست اضافه نمایید.

همچنین در آخرین نسخه این برنامه می توانید دایرکت های خود را فیلتر نمایید. به طور مثال تنها پیام های خوانده نشده را مشاهده نمایید و یا فقط پیام های ورودی نمایش داده شود.

همچنین شما می توانید لست سین و یا فعالیت خود را در اینستاگرام برای سایر کاربران پنهان و یا نمایان نمایید. در صورت فعال بودن فعالیت شما، اگر آنلاین باشید در کنار اسمتان یک چراغ سبز روشن می شود. مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی که این روز ها از آن استفاده می نمایید.

اطلاعات درباره این حساب کاربری و یا about this account

به وسیله این قابلیت جدیدی که دانلود اینستاگرام فارسی در اختیار شما قرار داده است می توانید درباره یک حساب کاربری اطلاعات مفید و جالبی کسب نمایید. به طور مثال تغییرات نام کاربری آن اکانت را ببینید و متوجه شوید آیا آن اکانت فیک است یا خیر، خریداری شده است یا خیر و بسیاری اطلاعات مفید دیگر جهت شفاف سازی حساب های کاربری موجود در اینستاگرام را در اختیارتان قرار می دهد.

استیکر های جذاب در استوری ها

در استوری های خود از استیکر های جدید و جذاب اینستاگرام استفاده نمایید. این استیکر های جدید توجه کاربران را پست و استوری شما بیشتر از قبل جلب می نماید. به طور مثال پرسش و پاسخ ایجاد نمایید، شمارش معکوس بگذارید و یا نظر سنجی کنید. با انجام این کارها (البته نه اسپم نمودن آن و استفاده بهینه) باعث افزایش توجه افراز بسیاری را به سمت استوری های خود جذب می کنید.

اینستاگرام در ورژن اخیر خود پست ها و تصاویری که ممکن است برای گروهی از افراد (به طور مثال کودکان و یا افراد حساس به تماشای جنایت یا …) مناسب نیست در ابتدا تار می نماید. روی آن نوشته ای مبنی بر مناسب نبودن محتوای آن پست قرار می دهد و در صورت تایید کاربر (که با کلیک بر روی آن تصویر صورت می پذیرد) آن عکس و یا ویدیو را نمایش می دهد.

پیشنهاد پایانی: اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید خلاقیت به خرج دهید و پست های جذاب تولید کنید. با کسانی که حساب کاربری شما را دنبال می کنند تعامل داشته باشید و در کامنت  پاسخگوی آن ها باشید (حتی خود شما هم حاضر به دنبال کردن فردی خشک و بی روح نیستید). هشتگ ها را جدی بگیرید هیچگاه استفاده از هشتگ را در پست های خود فراموش نکنید ولی در استفاده از آن زیاده روی نکنید. معمولا ۵ تا ۷ هشتگ برای هر پست مناسب است. همچنین هیچگاه به سراغ فالور فیک نروید! اینستاگرام در ورژن های اخیر بسیار باهوش شده و دشمنی بزرگی با فالور فیک آغاز نموده است. با انجام این کار های نسبتا ساده رشد خوبی را برای حساب کاربری اینستاگرامتان مشاهده خواهید کرد.

By 40sport