Slide 4 Revised with Amazon

چهل اسپورت :مستر المپیا عنوانی است که به برنده رقابت حرفه ای پرورش اندام مردان که رقابتی بین المللی است و هرسال توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار میگردد، اهدا میشود. جو ویدر این رقابت را پایه گذاری کرد تا برندگان مستر یونیورس قابلیت ادامه رقابت و کسب درآمد را داشته باشند. اولین مسترالمپیا در ۱۸ سپتامبر ۱۹۵۶ در آکادمی موسیقی بروکلین برگزار شد که لاری اسکات اولین عنوان قهرمانی اش از دو عنوان متوالی خود را بدست آورد.

 اموزش بدن سازی

بقیه در ادامه مطلب

لی هنی و رونی کلمن رکورد داران عنوان قهرمانی با ۸ عنوان هستند. فیلم تپش آهن که مسائل قبلاز مسترالمپیای ۱۹۷۵ راپوشش میداد در رسیدن آرنولد شوارزنگر و لو فرینو به دنیای سینما کمک زیادی کرد. همچنین عنوانی نیز برای میس المپیا که برنده رقابت بخش زنان است وجود دارد. تمام رقابت ها در یک هفته برگزار میشوند.

مسابقات مستر المپیا در حال حاضر مهمترین و معتبرترین مسابقات در رشته پرورش اندام است که هر ساله با جمعی از حرفه ای ترین ورزشکاران این رشته برگزار می شود. لی هنی و رونی کلمن با هشت بار قهرمانی بیشترین تعداد قهرمانی را در این مسابقات دارند.

در مستر المپیای امسال همانند سال گذسته جای خالی یک قهرمان حس میشود که به این مسابقات هیجان بیشتر بدهند و این رقابت هارا با چالش بیشتری روبه رو کند, اما با بازگشت غیره منتظره کوین لورون جای خالی کای گیرین تا حدودی پر خواهد شد.

14134690_1185767031446469_1864243444_n

کوین لورون متولد ۱۶ جولای ۱۹۶۸ از یک پدر ایتالیایی و مادر افریقایی آمریکایی . او تنها بدنسازان حرفه ای است،که علاوه بر بدنسازی در بازیگری، خوانندگی (گروه FulBlown ) و دو ۱۰۰ متر نیز یک انسان سرشناس است! کوین دارای ۲۲ عنوان قهرمانی در Professional IFBB است و دارنده بهترین رکورد در طول تاریخ در bodybuilding pro و نیزبهترین عضله سرشانه و پشت بازو هست.

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید