لوکس ترین و گران قیمت ترین باشگاه های جهان

تعداد زیاد باشگاه های ورزشی در سراسر جهان نشان دهنده تغییر شیوه زندگی مردم است. آنها درک کرده اند که ورزش و تغذیه سالم، عامل اصلی داشتن یک زندگی سالم و طولانی است. شاید جالب باشد، که بدانید کشور آمریکا به تنهایی دارای بیش از ۳۰ هزار باشگاه و سالن ورزشی است. البته این رقم در کشور ما به ۸ هزار می رسد که رقم قابل توجهی است. در شماره قبلی بزرگترین جیم های جهان را معرفی کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد. برای این شماره ترجیح دادیم به سراغ لوکس ترین و گرانقیمت ترین باشگاه های جهان برویم تا ببینیم حق عضویت در آنها چقدر است و چه امکاناتی را به اعضای خود ارائه می دهند.

بقیه در ادامه مطلب

این باشگاه یکی از لوکس ترین سالن ها ورزشی در جهان است. چشم اندازی باشکوه، ارائه امکانات رفاهی در سطح بسیار بالا و حق عضویت سالانه ۳۰ هزار دلاری، سالن بدنسازی sky wellness را به یکی از لوکس ترین و البته گران قیمت ترین باشگاه های دنیا تبدیک کرده است. sky wellness یکی از مجتمع های تفریحی منحصر به فرد در صربستان است. ورزشگاه شبیه به یک مرکز تفریحی بزرگ با تمامی امکانات و تجهیزات سالن های ورزشی است. sky wellness همچنین دارای معماری چشمگیر و بهترین چشم انداز رودخانه دانوب است.

اسم باشگاه بدنسازی در امریکا

اسم باشگاه بدنسازی در امریکا با توجه به اینکه این مجموعه ورزشی در سال ۱۹۷۳ مشرف به رودخانه دانوب ساخته شد، به همین دلیل به گل دانوب معروف است. این باشگاه مجهز به سالن های آبگرم خصوصی است که خدمات ماساژ نیز اراده می دهد. یکی دیگر از دلایل مشهور بودن این سالن ورزشی، ارائه امکاناتی در سطح جهانی و برنامه های آموزشی مانند یوگا، پیلاتس . تای چی چوان است. سالن ورزشی همچنین دارای تجهیزات پیشرفته هوازی و برنامه های آموزشی است. sky wellness بهترین و لوکس ترین باشگاه در صربستان، اروپا و جهان است.

باشگاه Performance Athletes

باشگاه Performance Athletes در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و به دلیل ارائه برنامه های آموزشی گران قیمت و منحصر بفرد در جهان، در صدر این لیست قرار گرفت. شرکت در برنامه های آموزشی این باشگاه، سالانه ۳۰ هزار دلار برای مشتریان آب می خورد. البته آنهایی که این مبلغ را به حساب این مجموعه ورزشی واریز کرده اند می گویند ارزشش را دارد. از جمله امکاناتی که اعضا برایش پول هنگفتی داده اند، می توان به زمین دوی ۶۰ متری، زمین فوتبال ۷۳ متری، تردمیل زیر آبی منحصر به فرد، استخر آب سرد و گرم و خدمات گسترده فیزیک درمانی اشاره کرد. ارائه خدماتی چون برنامه های آموزشی، برنامه های رژیم غذایی، ماساژ، تست های متابولیک از جمله خدمات گسترده ی این باشگاه است. اگر می خواهید در سطح بهترین ورزشکاران جهان تمرین کنید performance athletes، می تواند گزینه مناسبی باشد.

باشگاه Harbour

باشگاه Harbour یکی از بهترین باشگاه های لندن است. با در نظر گرفتن امکانات رفاهی و سابقه حضور مشتریان مشهور، این باشگاه از مشتریان خود سالانه بالغ بر ۲۰ هزار دلار دریافت می کند. Harbour که در لیست باشگاه های لوکس جهان قرار دارد، به دلیل طبیعت منحصر به فردش مورد تقدیر شخصیت های معروفی همچون پرنسس دایانا قرار گرفته است. از قابل توجه ترین امکانات و خدمات ارائه شده در سالن بدنسازی Harbour می توان به ورزشگاه و استودیوی کاملا مجهز برای ورزش های گروهی، پیلاتس و اسپینینگ، یک استخر آبشاری و استخر شنای ۲۵ متری اشاره کرد. Harbour دارای ۱۳ زمین ورزشی، سالن آبگرم و کلینیک پزشکی است. حتما متوجه شدید که چرا این باشگاه جزء لوکس ترین باشگاه های دنیا است.

باشگاه ThaiMuayTiger

وقتی صحبت از بهترین باشگاه در زمینه هنرهای رزمی می شود، باشگاه ThaiMuayTiger در تایلند بدون شک در صدر لیست قرار می گیرد. هیچ باشگاه هنرهای رزمی دیگری در جهان از لحاظ ارائه خدمات و امکانات و تجهیزات و نحوه آموزش به پای این باشگاه در شرق دور نمی رسد. به عبارت دیگر ThaiMuayTiger لوکس ترین باشگاه هنرهای رزمی در سطح آسیا و در جهان است. علاوه بر لوکس بودن، این باشگاه از یک محیط آموزشی بسیار عالی برای هنرهای رزمی در جهان برخوردار است. ThaiMuayTiger در حال حاضر یکی از بهترین باشگاه های آموزشی در سرتاسر تایلند به شمار می رود. هر آنچه که آرزویش را داشته باشید در این باشگاه می توانید پیدا کنید، اتاق بخار، استخرهایی به اندازه استخرهای مسابقات المپیک، رختکن خصوصی، زمین تنیس سرپوشیده، ۶ رینگ، ۱۰۰ متر تشک برای ورزش های مختلف، قفس MMA، ۳۶ مرکز تمرین، و بیش از ۳۰ مربی با تجربه و برجسته در حوزه های ورزشی از جمله امکانات ویژه این باشگاه تایلندی است.
این باشگاه همچنین مجهز به فروشگاه بزرگی برای اعضا است که می توانند تجهیزات و وسایل ورزشی مورد نیاز خود را از آن تهیه کنند. ThaiMuayTiger همچنین امکاناتی برای غلتاندن لاستیک ماشین های سنگین، پتک زدن روی لاستیک ماشین، کیسه های سنگین، یوگا، تجهیزات آموزشی با کیفیت بالا و هر گونه تجهیزاتی که فکرش را بکنید، ارائه می دهد. ختم کلام اینکه به همان اندازه که حق عضویت می پردازید، این باشگاه امکانات خوب و با کیفیتی به شما ارائه می دهد حق عضویت بستگی به مدت زمان عضویت و نوع تجهیزات و کلاس هایی که می خواهید از آنها استفاده کنید، دارد ارزانترین پکیجی که باشگاه ارائه می دهد ۱۰ دلار بوده و تفاوت آن با پکیج های گرانقیمت چند هزار دلار است.

باشگاه لوکس امریکا

EAtEquinox دومین باشگاه لوکس در آمریکا است. میانگین حق عضویت ۱۹ تا ۲۶ هزار دلار در سال همراه با جلسات آموزشی نامحدود با یک مربی شخصی به انتخاب خود شما، از مهمترین ویژگی های این باشگاه است. EAtEquinox که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است امکانات رفاهی با کیفیت بالایی را به ورزشکاران خود ارائه می دهد به عنوان مثال این باشگاه مجهز به یک تیم آموزشی است که سلامت مشتریان را ارزیابی می کند. رختکن های ای باشگاه خصوصی بوده و لوازم بهداشتی مراقبت از پوست و مو با کیفیت بالایی را برای اعضا تدارک دیده است. چه در حال دمبل زدن باشید، چه بر روی تردمیل در حال دویدن مطمئن باشید که یکی از بهترین مدیران باشگاه شما را زیر نظر دارد. تعداد اعضای این باشگاه کمتر از دویست نفر است و بندرت پیش می آید که فضای باشگاه شلوغ شود. محدود بودن اعضا هم یکی از سیاست های مدیران این باشگاه است. آنها می خواهند مربیان و کارکنان باشگاه وقت و انرژی بیشتری برای خدمت رسانی به اعضا داشته باشند. زمین گلف یکی از امکانات این باشگاه است. یک مربی خصوصی، بازی گلف شما را ضبط کرده و اشتباهات شما را اصلاح می کند. کارشناسان تمام وقت علوم ورزشی به صورت مداوم سلامتی و سرعت سوخت و ساز اعضای باشگاه را بررسی می کنند. در صورتی که ورزشکاران به شهرهای دیگر مسافرت کنند، مربیان و کارشناسان موظفند اطمینان حاصل کنند که اعضای باشگاه از برنامه های تمرینی در سفر هم پیروی می کنند.

مجتمع ورزشی GymsGold

مجتمع ورزشی GymsGold در آمریکا یک باشگاه بدنسازی زنجیره ای بین المللی است. اولین شعبه این باشگاه در سال ۱۹۶۵ در کالیفرنیا تاسیس شد. بواقع می توان گفت آرنولد شوارتزنگر و دیو دراپر با بازی در فیلم پمیینگ آیرون در سال ۱۹۹۷ در این باشگاه، GymsGold را معروف و توجه ورزشکاران بدنساز را به آن جلب کردند. در حاضر GymsGold بیش از ۴۰۰ شعبه در ۳۷ ایالت آمریکا و ۲۰ کشور دیگر دارد. بیش از سه میلیون و پانصد هزار نفر عضو این باشگاه زنجیره ای هستند. هر شعبه تجهیزات و امکانات منحصر به فرد و گسترده ای را به اعضا ارائه می دهد. مرکز اصلی GymsGold در شهر دالاس تگزاس است.
سالن ورزشی GymsGold ، شعبه کالیفرنیا، به دلیل مساحت زیاد، عضویت و ارائه امکانات ویژه در لیست ما قرار گرفته است. بر اساس نظرات و بررسی آنلاین مشتریان، این باشگاه یکی از بهترین و لوکس ترین باشگاه های ورزشی در آمریکا است. GymsGold کالیفرنیا تجهیزات و امکانات پیشرفته بدنسازی از جمله تجهیزات مقاومتی، اتاق پرش و تجهیزات مدرن هوازی را ارائه می دهد .تعدادی از بهترین و با تجربه ترین مربیان آمریکایی در آن به ورزشکاران در انجام تمرینات یاری می رسانند.
نکته قابل توجه اینکه GymsGold پکیج های مختلفی را به مشتریان خود عرضه می کند. هزینه برخی از این پکیج ها ساعتی ۵۰ دلار و یا بیشتر است. اگر مربی شخصی و امکانات دیگر هم بخواهید، هزینه پرداختی شما از ۱۰ هزار دلار در سال هم بیشتر می شود.

باشگاه Houstonian

باشگاه Houstonian در سال ۱۹۸۰ با مساحت ۱۶,۱ هکتار تاسیس شد. این باشگاه بالغ بر ۶ هزار عضو دارد. جالب است بدانید Houstonian ابتدا در سال ۱۹۷۸ و قبل از آغاز به کارش، شروع به عضو گیری کرد.
مساحت، عضویت و امکانات ارائه شده در Houstonian ، این باشگاه را به یکی از لوکس ترین باشگاه های دنیا تبدیل کرده است. تمامی ۱۸۰ کلاس گروهی فیتنس این باشگاه توسط مربیان توانا و بر جسته اداره می شود. به تازگی یک زمین تنیس سرپوشیده نیز به این باشگاه اضافه شده است. شرکت Redstone در سال ۱۹۹۲ این باشگاه را به همراه آبگرم و هتل Houstonian خریداری کرد تا فعالیت های این باشگاه گسترده تر شد.
گفته می شود روزانه حدود ۱۵۰۰ نفر در Houstonian برنامه های تمرینی خود را دنبال می کنند.
در Houstonian همه چیز لوکس است. اعضای باشگاه می توانند با هزینه روزانه ی ۶۱,۲ دلار از برخی امکانات باشگاه استفاده کرده و لذت ببرند. اما این قیمت گولتان نزند. برای برخورداری از همین خدمات ارزان قیمت ابتدا باید ۲۴ هزار دلار ناقابل بابت عضویت اولیه بپردازید. علاوه بر آن، باشگاه ماهانه مبلغ ۳۰۰ دلار از اعضا می گیرد تا بتوانند از تمامی تجهیزات باشگاه استفاده کنند. از تجهیزات و امکانات ارائه شده در این باشگاه میتوان به ۸ زمین تنیس، ۳ استخر شنا، و یک رینگ بوکس اشاره کرد.

 

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید