بهمن ۳, ۱۳۹۹

ورزش بدن سازی | سایت بدنسازی

برنامه تمرینی بدنسازی

غذاهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

1 min read
sistem defaee badan

 

ماهی: برای داشتن سیستم ایمنی قوی تر بدن بایستی حداقل دو بار در هفته باید ماهی خورد. بخصوص ماهی ساردین، سالمون . امگا ۳ چرب موجود در ماهی فعالیت گلبول های سفید را افزایش می دهد.

دریافت پروتئین: روی (Zink) ماده معدنی است که در گوشت یافت می شود و در تقویب سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

مرکبات: میوه هایی مانند پرتقال و گریت فروت سرشاز از ویتامین C است.این ویتامین هیستامین را غیر فعال می کند (ماده ای که علت آبریزش بینی و احتقان است) و همچنین عفونت های بدن را کم می کند.

اموزش بدن سازی

بقیه در ادامه مطلب

آجیل بخورید: ویتامین E موجود در آجیل با عفونت ها مبارزه می کند. این ویتامین تاثیر آنتی بادی ها و سلول های سیستم ایمنی را در زمانی که تحت استرس هستیم تقویت می کند.

پیاز و سیر: سیرو پیاز دارای ترکیباتی هستند که فعالیت سیستم ایمنی را تقویت می کند.

ماست: مطالعات نشان داده است ماست ، تولید ماده ای به نام اینترفرون گاما که تولید ویروس را کم می کند و به سیستم ایمنی بدن کمک می کند ، افزایش می دهد
کم آبی نیز سیستم دفاعی بدن را ضعیف می کند. حداقل روزی ۸ لیوان آب مصرف باید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید