برنامه تمرینی ویژه دوسربازو | برنامه تمرینی حجمی جلو بازو

سایت بدنسازی

35 برنامه تمرینی ویژه دوسربازو35 برنامه تمرینی ویژه دوسربازو

به کلکسیون برترین بازوهای تاریخ خوش آمدید. در این مقاله سعی داریم به تمرینات برترین عضلات دو سربازو تاریخ بدنسازی بپردازیم، تا با معرفی حرکات،ست ها و تکرارهای تمرینی شما را با رموز ساخت عضلات برتر دوسربازویی آشنا کنیم.

آرنولد شوارتزنگر

قتی که ۱۵ ساله بودم،در نور کم اتاق به آینه خیره شدم،با بررسی عضلاتم در آینه پی بردم که عضلات دوسربازویی من نسبت به دیگر عضلاتم ضعف بیشتری دارد. در طول سالیان متمادی سعی کردم این نقطه ضعف را به نقطه قوت خود تبدیل کنم. به نظر خودم به این هدف دست یافتم ولی نظر شما را نمی دانم!

برنامه تمرینی:
جلوبازو هالتر ۶ ست با ۶ الی ۱۰ تکرار
جلوبازو دمبل نشسته ۶ ست با ۶ الی ۱۰ تکرار
جلوبازو دمبل تک خم نشسته ۶ ست با ۶ الی ۱۰ تکرار

بقیه در ادامه مطلب

جوئل استابز:

برای پرورش عضلات دوسر بازو،هیچ بدنسازی را نخواهید یافت که بتواند از قدرت هالتر چشم پوشی کند. به عنوان یک بدنساز در طول دوران تمرین،همیشه هالتر اولین انتخاب من برای ساخت و پرورش عضلات دوسربازویی بوده و هست. با انتخاب صحیح مقدار وزنه و رعایت فرم صحیح انجام حرکت به راحتی می توان شاهد افزایش قدرت در طول هفته های متمادی بود. وظیفه شما حفظ فرم صحیح انجام حرکت بدون ضربه زدن یا استفاده تکنیک های تقلب است. ورزشکارانی که در ناحیه مچ دست دچار ضعف هستند توصیه می کنم از هالتر خم استفاده کنند این هالتر فشار کمتری را به مچ دست وارد می کند

برنامه تمرینی:
جلوبازو هالتر ایستاده ۸ ست ۱۲ تکرار
جلوبازو دمبل ایستاده ۴ ست ۱۲ تکرار
جلوبازو لاری با هالتر خم ۵ ست ۱۲ تکرار
جلو بازو دمبل تک خم نشسته ۳ ست ۱۲ تکرار

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید