مهر ۲۸, ۱۳۹۹

ورزش بدن سازی | سایت بدنسازی

برنامه تمرینی بدنسازی

چگونه با پیاده روی بیشتر کالری بسوزانیم

بعد از ورزش چه چیزهایی بخوریم

چگونه با پیاده روی بیشتر کالری بسوزانیم

پیاده روی ورزش مفید برای سلامتی و کاهش وزن است. با این حال آنقدر که افراد تصور می‌کنند پیاده روی باعث کاهش وزن نمی‌شود. سایت بدنسازی در این پست به شما آموزش خواهد داد که چگونه با پیاده روی بیشتر کالری بسوزانیم. برای خواندن به ادامه مطلب بروید.

چگونه با پیاده روی بیشتر کالری بسوزانیم
چگونه با پیاده روی بیشترکالری بسوزانیم

چگونه باپیاده روی بیشتر کالری بسوزانیم

۱٫ پیاده روی به ورزش تبدیل کنید: 

درست است ک گام هایی که در طول روز برای انجام کارهای روزانه بر می دارید فعالیت روزانه شما به حساب می آیند، اما پیاده روی را به عنوان ورزش در برنامه خود قرار دهید.

 

از خودتان بپرسید که آیا من در حال ورزش کردن هستم؟ آیا عرق می کنید و ضربان قلب شما بالا رفته است؟ اگر این احساس ها را ندارید بیشتر به خودتان فشار بیاورید. سرعت خود را افزایش دهید. بهتر است در طبیعت پیاده روی کنید تا بر روی تردمیل.

۲٫عضلات خود را پرورش دهیم: 

برای این که وزن کم کنید و پیاده روی شما تاثیرگذار باشد باید مطمئن شوید که پیاده روی شما بیش از کالری  سوزاندن است. باید پیاده روی بر عضلات شما تاثیر بگذارد ، زیرا عضله سازی باعث می‌شود که سوخت و ساز بدن بالا برود و چربی ها کمتر شوند. اگر سر بالایی پیاده روی کنید یا حرکاتی همچون لانژ و اسکات را در میان پیاده روی خود انجام دهید عضله سازی خواهید داشت.

 

۳. میزان کالری دریافتی را کم کنید: 

سعی کنید غذایی که بعد از پیاده روی دریافت می کنید بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد کالری که سوزانده‌اید نباشد. کالری دریافتی خود را اندازه‌گیری کنید و با کالری که در پیاده روی سوزانده‌اید مقایسه کنید.