تور ارمنستان شما را به کشور ارمنستان میبرد کشوری که  به عنوان یکی از کشورهای همسایه شمال ایران به دلیل داشتن جنگل های سرسبز، دریاچه های زیبا و دشت های پهناور به همراه اماکن تاریخی از جمله  کلیساهای گوناگون، موزه های استثنایی و هنرهای مدرن، همواره یکی از اهداف گردشگران ایرانی به شمار می رود.
قیمت تور ارمنستان

نمونه ای از تورهای ارمنستان

تور های زمینی ارمنستان ویژه کریسمس

تاریخ رفت دی ماه

3 شب و 4 روز اقامت در بهترین هتل های ارمنستان

اقامت همراه با صبحانه بوفه

هر روز گشت های متنوع همراه با ناهار

 

اتوبوس 25 نفره تختخوابشو

همراه با تور لیدر مجرب فارسی زبان

بیمه گروهی

هتل ددد                 650 هزار تومان

هتل شیراک          690

هتل نایری             690

هتل آرارات            790

هتل متروپل           750

هتل آکواتک          750

هتل تورا پالاس    790

 

اکثریت قریب به اتفاق جمعیت مردم ارمنستان را نژاد ارمنی تشکیل می‌دهد. این نژاد علاقه خاصی به موسیقی و آواز دارد. در حقیقت موسیقی ارمنی ریشه در چند هزار سال پیش دارد. بر روی تخته سنگ‌های مختلف، تصاویری از زمان باستان وجود دارد که به وضوح نشان دهنده مناظر رقص و آئین‌های خاص همراه با  آواز می‌باشند. آواز و موسیقی، حتی در مراسم دعا و آمادگی برای جنگ در ارمنستان رواج داشت.

 

در تور ارمنستان میتوانید از جاهای دیدنی ارمنستان بازدید کنید و اگر از گشتهای ویژه استفاده کنید بسیار بصرفه تر خواهد بود،برخی از این جاهای دیدنی شامل:

  1. میدان جمهوری ایروان
  2. موزه ماتناداران
  3. پارک پیروزی ارمنستان
  4. تالار ملی اپرای ارمنستان
  5. شهر جرموک
  6. پارک عشاق ایروان
  7. باغ وحش ایروان ارمنستان
  8. دره گل ها
  9. دریاچه سوان
  10. شهر آشتاراک
  11. شهر دیلیجان
  12. صومعه تاتو
  13. صومعه خور ویراپ
  14. صومعه گغارد
  15. کلیسای جامع اچمیادزین
  16. گاسگاد یا هزارپله ارمنستان
  17. معبد گارنی در ارمنستان
  18. مرکز خرید دالما گاردن
  19. مرکز خرید تاشیر
  20. مرکز خرید اسکادا
  21. گالری هنری دالان
  22. مرکز خرید ورنیساج

 

در حیات وحش ارمنستان، گونه های کمیاب برخی از پرندگان مانند قو، عقاب و باز را می توان پیدا کرد. بطور کلی در اروپا حدود 550 گونه متنوع از پرندگان زیست می کنند که تقریبا 350 گونه از آنها را می توان در ارمنستان دید. همچنین مشهورترین گونه های قزل آلا و سالمون به نام «ایشخان» در این کشور و در دریاچه سوان زندگی می کنند. پیاده روی و قدم زدن در روستاهای سرسبز ارمنستان یکی از تفریحات لذت بخش در این کشور است. اسب سواری در کوه آتشفشان آراگات یکی دیگر از تفریحاتی است که باید هنگام سفر به ارمنستان آن را تجربه کنید.

 

 

 

اگر میخواهید یک مسافرت خارج از کشور داشته باشید که هم امنیت شما حفظ شود و هم قیمت فوق العاده مناسب داشته باشد به شما پیشنهاد میکنم که تور ارمنستان را تجربه کنید.

فقط مسله ای که بعد از گرفتن این تصمیم خواهید داشت ، انتخاب یک آژانس هواپیمایی معتبر میباشد که با داشتن مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و داشتن سابقه و تجربه زیاد در زمینه اجرای تور ارمنستان بتواند سفری امن ،راحت و کامل را برای شما اجرا کند.

 

آژانس فارا گشت کوروش کبیر مجری اصلی تور ارمنستان در ایران میباشد که با داشتن مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، چندین سال است که با بالاترین رضایت مسافرین در حال اجرای این تور میباشد.

 

 

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید