امروز پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

طرز تهیه و ساخت مکمل خانگی برای افزایش وزن

طرز تهیه و ساخت مکمل خانگی برای افزایش وزن

آیا شما هم از اصل بودن مکمل های موجود در بازار اطلاعی ندارید و دوست هم ندارید قربانی این پدید ظالمانه شوید.پس همین حالا ابتکار عمل را در دست بگیرید و خودتان پودر مکملی گیاهی خودتان را درست کنید و مصرف کنید.

مواد لازم :

۱.نیم کیلو پودر سفیده تخم مرغ ترجیحا خارجی (دانمارکی)که در مغازه های مواد خام فروشی (مواد اولیه)مخصوص شیرینی یافت میشود.
۲.نیم کیلو شکر
۳.یک عدد پودر شیر خشک ۴۰۰ گرمی (ترجیحا خارجی مثل نیدو)
۴.پودر جوانه گندم ۴۰۰ گرم
۵.پنج قاشق غذا خوری پودر کاکائو یا پودر قهوه لازم به ذکر میبا شد اضافه کردن پودر کاکائو سلیقه ای و برای طعم دهی میباشد ولی از این موضوع غافل نباشید که کافئین موجود در قهوه و کاکائو باعث افزایش نسبی قدرت در تمرین شده و به اصطلاح ورزش کاران از کم آوردن در تمرین به حد زیادی جلو گیری میکند.
۶.برای از بین بردن بوی بد پودر سفیده تخم مرغ به اندازه نصف قاشق چای خوری وانیل به کل پودر اضافه کنید اما توجه کنید اضافه کردن زیادی وانیل طعم پودر شما را تلخ و تیز میکند!

طریقه قاطی کردن مواد و زمان مصرف مواد :
خوب ابتدا یک قوطی خالی مخصوص پروتیین پیدا کنید (در هر ظرف جا دار و تمیز دیگر هم میشود)بعد پودر سفیده تخم مرغ را درون ظرف ریخته وبعد پودر جوانه گندم را کم کم اضافه میکنیم و به هم میزنیم(برای سهولت درب قوطی را بسته وخوب تکان دهید)تا کاملا مخلوط شود بعد پودر کاکا یو را به همین ترتیب اضافه و ترکیب کنید ،همین کار را برای پودر شیر خشک انجام دهیدانجام دهید(توجه داشته باشد اضافه کردن پودر شیر خشک زودتر از مراحل ذکر شده مخصوصا قبل از پودر کاکائو باعث نم دار شدن مخلوط ودر نتیجه خوب مخلوط نشدن و همچنین گلوله شدن ترکیب میشود)در نهایت شکر را اضافه کرده وباز هم خوب مخلوط میکنیم تا یکدست شود .حالا این پودر گیاهی برای افزایش ۱۰۰% وزن آمادست.

طریقه مصرف:

یک تا دو قاشق غذا خوری قبل از صبحانه حتما با شیر میل شود.کازئین موجود در شیر هضم پروتین موجود در سفیده تخم مرغ را به طول میانجامد و باعث جذب پروتین بیشر خواهد شد پس حتما ترکیب را با شیر بخورید.

دو تا سه قاشق غذا خوری نیم ساعت قبل از تمرین

سه قاشق غذا خوری بلافاصله بعد از تمرین

بیوگرافی نویسنده

مشاهده تمامی 296 پست

مطالب مشابه

برچسب ها

ارسال دیدگاه

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

برچسب ها