پروتیین گینر چیست؟

پروتیین گینر چیست؟ به گزارش سایت بدنسازی (افزایش دهنده ی وزن) که به کربو پروتئین نیز معروف میباشد و کربوهیدراتهای ۱۰۰٪ به منظور بالا بردن وزن ٬ تامین انرژی و عضله سازی حجمی استفاده میشوند چرا که بیشتر حجم عضلانی را کربوهیدرات ها و پروتئین تشکیل داده است. پروتیین گینر کالری و انرژی بالایی در بدن به صورت متعادل از مواد مغذی فراهم میکنند. همچنین امروزه شرکت های معتبر سعی میکنند در کنار تامین مواد پروتئینی و کربوهیدرات٬ ریز مغذی ها و دیگر مواد موثر مورد نیاز جهت عضله سازی بیشتر و وزن دهی بهتر را در گینر ها فراهم نمایند. بدین ترتیب نسل جدید گینرها دارای پروتئین٬کربوهیدرات٬مولتی ویتامین٬مینرال ها و حتی کراتین و دیگر مواد افزایش دهنده ی قدرت و انرژی نیز میباشد و فرآیند ریکاوری را نیز تسریع میبخشند .

گینر چیست ؟

مکمل گینر مکملی با کالری بالا است که حاوی انواع پروتئین ، چربی ، کربوهیدرات ، مواد معدنی و آمینو اسیدها می باشد. مقدار پروتئین موجود در گینرها کمتر از پروتئین وی است ، اما مقدار کربوهیدرات و چربی آن بسیار بالاتر می باشد. وجود مقدار زیاد کربوهیدرات برای افزایش مقدار کالری دریافتی ضروری است. انواع مختلفی از مکمل های گینر وجود دارند که شامل قند به مقدار کم و کربوهیدرات به مقدار زیاد هستند.

اکنون می دانیم پروتئین گینر چیست. 1 وعده پودر گینر شامل 350 الی 1200 کالری است. مقدار پروتئین موجود در آن نیز ممکن است از 15 الی 65 گرم و یا حتی بیشتر باشد. بنابراین گرچه گینرها به عنوان منبع پروتئین محسوب می شوند ، اما باید مورد استفاده ورزشکارانی قرار گیرند که تمرینات قدرتی سنگینی انجام می دهند. مکمل گینر را می توانید به همراه آب و یا شیر ، قبل و یا بعد از تمرین میل کنید. نوشیدن یک شیک گینر بلافاصله پس از اتمام تمرین منجر به بهبود ریکاوری شده و به ایجاد عضلات کمک می کند.

By 40sport