کاغذ دیواری اتاق کودک

روحیه شاد و کودکانه شاید بیش از هر چیز نیازمند رنگ بندی های شاد، طرح هایی زیبا که کودک و نوجوان را به همان دنیایی کودکانه و کارتونی که در تصور خود است ببرد. کاغذ دیواری اتاق کودک باید تمامی ویژگی های گفته شده را داشته باشد.

کاغذ دیواری با توجه به تنوع طرح هایی که دارد میتواند به راحتی همان دنیای زیبایی کارتونی موجود در تصور خود را برای او تداعی کند. شاید نگرانی هایی بایت کارتونی بودن طرح کاغذ دیواری ها وجود داشته باشد. ولی این نگرانی ها بی مورد اند چرا که حتی تا سنین 14 الی 15 سال هم تصورات کودکان نیازمند این گونه طرح ها میباشد.

برای انتخواب کاغذ دیواری های این دسته انتخواب هی زیادی هست ولی متاسفانه فروشگاه های موجود در سطح کشور معمولا کلکسیون کاملی از این آلبوم ها و طرح ها را ندارند. ولی جای نگرانی نیست چرا که سایت لوکس بگیر این مشکل را برای مصرف کنندگان حل کرده است و حتی ضمانت کمترین قیمت موجود در بازار و ارسال رایگان را نیز برای رفاه حال مصرف کنندگان به خدمات خود اضافه کرده است .

شما میتوانی با کلیک بر روی متن زیر به این سایت مراجعه کنید :

ورود به سایت لوکس بگیر

لوکس بگیر
لوکس بگیر

شست و شوی کاغذ دیواری (نظافت کاغذ دیواری)

شاید از اولین دغدغه های هر شخصی برای خرید کاغذ دیواری مقاومت کاغذ دیواری در برابر رطوبت و نحوه ی نظافت کاغذ دیواری میباشد.
در مقاله ی زیر سعی شده تا اطلاعات مفید و مختصری در باره ی کاغذ دیواری و نحوه ی شست و شوی آن به شما ارائه شود.

مشاهده روش های شستشوی کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی

استفاده از کاغذ دیواری ها و پوستر های سه بعدی هم برای اتاق کودک توسیه میشود. ویژگی مهم پوستر یکتا بودن طرح و عدم تکرار آن است. همچنین با توجه به عمق تصویری که دارد باعث بزرگتر به نظر رسیدن محیط میشود.

مشاهده کاغذ دیواری های سه بعدی

همچنین برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری و تاریخچه کاغذ دیواری نبز میتوانید از 2 لینک زیر استفاده کنید.

آلبوم های کاغذ دیواری

تاریخچه کاغذ دیواری

 

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید