هر آنچه که باید در مورد افتتاح حساب پی پال بدانیم

افتتاح حساب پی پال برای افرادی که با شرکت ها و موسسات خارجی در ارتباط هستند و از مشارکت خود با موسسات خارجی درآمد کسب می کنند، بسیار ضروری می باشد. افراد مختلف برای کسب درآمد خود از شرکت های خارجی می توانند از  افتتاح حساب پی پال وریفای شده از کمک بگیرند و مشکلات خود را در زمینه کسب درآمد از شرکت های خارجی به حداقل برسانند.

حساب و یا اکانت پی پال به عبارتی یک حساب آنلاین در صفحه مجازی است و شما با ثبت نام می توانید یک حساب مجازی برای مبادله و دریافت مبالغ واریزی از سوی موسسات خارجی خود داشته باشید.

برای این کار شما نیازی به مدارک و شرایط ندارید و می توانید بی دغدغه و به آسان ترین طریق این اکانت ها را دریافت کنید، در  ادامه نکته قابل توجه ای که باید بدان ذکر شود موضوع عدم پذیرش پاسپورت و ملیت ایرانی است بنابراین با استفاده از پاسپورت ایرانی شما نمی توانید حساب و اکانت پی پال را داشته باشید.

افتتاح حساب پی پال چه مزایایی دارد؟

فروش اکانت پی پال وریفای شده مشکلات و موانع موجود را به حداقل رسانیده است زیرا حساب های وریفای شده، بسیاری از محدودیت ها را کاهش می دهد و در نتیجه شما درآمد های خود را از سایت ها و موسسات خارجی به راحتی دریافت خواهید کرد، حساب های پی پال وریفای شده برای کارهای دیگر هم استفاده می شوند برای مثال از این حساب ها برای فروش کالا در سایت های معتبر نیز می توان استفاده نمود.

لازم به ذکر است که این حساب ها در بازه زمانی طولانی قابلیت خود را حفظ خواهند کرد و شما نیازی به تمدید حساب را ندارید و این حساب از نظر زمان و مدت استفاده هیچ گونه محدودیتی ندارد.

افتتاح حساب پی پال مشکلات و موانع را بسیار کم کرده است و شما برای کسب درآمد های خود با دادن ایمل پی پال به واریز کننده می توانید در حداقل زمان مبلغ دریافتی را از طریق اکانت پی پال تحویل بگیرید.

صرافی پی پال در راستای صرافی کردن مبالغ دریافتی از سوی شرکت ها و موسسات خارجی به شما کمک شایانی خواهد کرد، شما می توانید با خیالی آسوده مبالغ خود را از سوی هر شرکت و موسسه خارجی دریافت کنید و دیگر نیازی به نگران بودن در ارتباط با مدیریت کردن این مبالغ واریزی نیست.

افتتاح حساب پی پال

چگونه حساب پی پال ایجاد کنیم؟

برای ایجاد حساب پی پال به سایت تراپی بروید و بعد از مشاوره با کارشناسان با ساختن یک حساب کاربری و پر کردن اطلاعات در فرم ثبت نامی بدون دغدغه یک حساب وریفای شده داشته باشید.

 

 

By 40sport