برای ثبت برند چه مدارکی مورد نیاز است؟

جهت ثبت برند اگر شخص حقیقی باشد ارایه کپی شناسنامه و کپی کارت ملی لازم است.

اگر به صورت شخص حقوقی قصد ثبت برند داشته باشد بایستی نیز کپی روزنامه تاسیس و اخرین تغییرات شرکت، کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء، کارت بازرگانی ارایه شود.

نکته ای که حائز اهمیت است در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت، کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد، ارائه ی کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود.

مراحل مورد نیاز برای انجام این مهم :

ارایه 10 نمونه برند درخواستی در ابعاد حداکثر 10×10 سانتی متر.

ارایه مدارکی که مشخص کننده زمینه فعالیت شرکت شما باشد. همانند جواز اعلامیه تاسیس از صنایع یا پروانه بهره برداری صنایع و از این قبیل.

انتخاب و ثبت علائم تجاری تابع شرایط خاصی است كه در قوانین كشورهای مختلف با توجه به عرف جامعه، عفت عمومی، اخلاق حسنه، مصالح كشور و رعایت مسائل مذهبی و اخلاقی محدودیت هایی برای آن پیش بینی شده است.

شرکت ثبت جهانی ارائه دهنده خدماتی مختلف در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند نام و نشان و ثبت علامت تجاری ، ثبت لوگو  و آرم شرکت ها ، خرید و فروش برند فعالیت دارد .

در صورت وجود هر گونه سوال و یا ابهامی در رابطه با شرایط ثبت شرکت ، مراحل ثبت شرکت  و یا مدارک مورد نیاز ثبت برند و ثبت علائم تجاری دارید خوشحال می شویم به صورت رایگان مشاور شما باشیم. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید