امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

بدنسازی جنگ و باشگاه میدان جنگ

بدنسازی جنگ و باشگاه میدان جنگ

بدنسازی جنگ و باشگاه میدان جنگ

در ادامه مطلب

استراحت بین ست ها یک مسئله بسیار مهم

استراحت بین ست ها یک مسئله بسیار مهم

استراحت بین ست ها یک مسئله بسیار مهم

در ادامه مطلب

تمرینات بدنسازی در خانه

بدنسازی در خانه با دانستن روش صحیح انجام حرکات اصلی بدنسازی و با داشتن یک ست کوچک دمبل امکان پذیر است. حرکت‌هایی همچون پرس ها، اسکات، چرخش ها، پلانک‌ها و دراز نشست کرانچ بهترین تمرینات بدنسازی برای تمرین خانگی هستند. توصیه می‌کنیم ۱۲ حرکت زیر را در یک برنامه ۱۵ دقیقه‌ای حداقل ۳ روز در هفته تمرین کنید.
شاید انجام ورزش یا بدنسازی در خانه یکی از گزینه‌هایی باشد که با پیش رو داشتن هوای گرم تابستان یا شرایط جوی در زمستان می‌توانید به آن فکر کنید. در ادامه با مجموعه‌ای از حرکات بدنسازی پایه و اصولی برای انجام یک تمرین بدنسازی مفید در خانه آشنا می‌شوید. توضیحات مربوط به هر تصویر متحرک در زیر آن نوشته شده است. توصیه می‌کنیم با اهمیت دادن به آن‌ها به روش صحیح انجام این حرکات پی ببرید.

۱. پرس انفجاری – Press-up

روش صحیح انجام تمرین: دست‌های خود را هم عرض شانه‌ها باز کرده و دقیقا زیر تیغه شانه بر روی زمین قرار دهید. سپس با تکیه بر پنجه پا‌ها کمر را صاف کرده و ساق و ران پا را نیز بالا بیاورید. در حین این حرکت شکل ظاهری بدن از سر تا نوک پا باید مانند یک خط صاف باشد. در مرحله دوم، بدن خود را تا جایی پایین بیاورید که فاصله بین قفسه سینه تا زمین یک اینچ باشد. زمانی که به این فاصله رسیدید، در یک حرکت انفجاری به سمت بالا برگشته تا دست‌های شما کاملا صاف و کشیده شود. تمامی توضیحات گفته شده تنها ۱ دور حرکت محسوب می‌شود.
بدنسازی در خانه با 12 حرکت اصلی بدن سازی
در ادامه مطلب

۱۰ نکته از مقدمات اولیه بدنسازی برای تازه کاران

۱۰ نکته از مقدمات اولیه بدنسازی برای تازه کاران

۱۰ نکته از مقدمات اولیه بدنسازی برای تازه کاران

در ادامه مطلب

کاشی کار

کاشی در صنعت ساختمان یکی از مصالحی است که امروز کاربرد زیادی دارد. از آن در نماسازی داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود.

کاشی اغلب در محل هایی از ساختمان مورد مصرف قرار می گیرد که امکان رشد میکروب ها و با کتریها بیشتر بوده و در نیتجه احتیاج به نظافت بیشتری دارد. مانند حمام ها و سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ها، رستوران ها، بیمارستان ها و مکان های عمومی و غیره. نخستین کاشی به مفهوم امروزی که بدست بشر ساخته شد و باستان شناسان به آن دسترسی پیدا کرده اند مربوط به مصر می باشد که قدمت آن را به ۴۷۰۰ سال قبل از میلاد میدانند. در ناحیه بین النهرین در نزدیکی شهر نینوا پایتخت امپراطوری آشور در ساحل شرقی رودخانه دجله در ۷۰۰ سال قبل از میلاد نیز کاشی سازی رواج داشته است. ولی اگر کاشی را یک نوع آجر فرض کنیم که دارای سطحی صیقلی بوده و آب در آن نفوذ نکند، در نتیجه می توانیم آجر جوش را یک نوع کاشی فرض نموده و در این صورت می توانیم زمان پیدایش کاشی را تقریبا همزمان با پیدایش آتش و آجر بدانیم.

در هر ساختمان به طور کلی پس از اتمام سفت کاری، نازک کاری شروع می شود و کاشی کار جز مهمترین قسمت های نازک کاری است. کاشی کار در معماری ساختمان های تاریخی به وضوح دیده می شود.

۱۸ غذایی که به عضله‌سازی کمک می‌کنند

۱۸ غذایی که به عضله‌سازی کمک می‌کنند

۱۸ غذایی که به عضله‌سازی کمک می‌کنند

در ادامه مطلب


برچسب ها