امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

دلیل ایست وزنی
یکی از دلایل عمده سکون وزنی، کاهش سطح سوخت و ساز و متابولیسم بدن است.
سوخت و ساز به دلایل متعدد کاهش می یابد.

بقیه در ادامه مطلب

برنامه بدنسازی جاستین مونرو

یک برنامه خوب برای سه عضله مهم !

اگر در جستجوی یک بدن متناسب ورزشکاری هستید ، برنامه جاستین مونرو (ورزشکار حرفه ای رشته بیکینی IFBB) می تواند در دستیابی به بخش بزرگی از این هدف برایتان راهگشا باشد.

گفتیم بخش بزرگی از این هدف ، چون این برنامه روی سه عضله ای تمرکز دارد که خیلی ها مشتاق آنها بوده و یا در این نواحی دچار مشکل هستند : شکم ، ران و باسن ! برنامه زیر به شما کمک خواهد کرد تا بدن عضلانی و خوش ترکیبی که همیشه در آرزوی آن بودید را بسازید و به ظاهر مناسبی در ناحیه میان تنه و پایین تنه دست پیدا کنید.

 

برنامه-بدنسازی-جاستین-مونرو

برنامه بدنسازی جاستین مونرو

بقیه در ادامه مطلب

برنامه تمرینی بدنسازان مبتدی

راهنمای کامل برنامه ۳ ماهه برای تازه کارها

چه مبتدی و تازه کار باشید و یا اینکه بعد از یک غیبت طولانی دوباره به تمریناتتان برگشته باشید ، این یک برنامه پایه و بنیادی مخصوص شماست.

افراد زیادی هستند که هیچ گاه بدنی فرم گرفته و فیتنسی نداشته اند ، ولی به دلایل مختلفی تصمیم به شروع گرفته اند و اولین سوالی که به ذهن شان خطور می کند این است که از کجا شروع کنند؟ جواب دقیقا همین جاست. این برنامه تمرینی مخصوص کل بدن به اصلی ترین سوال شما پاسخ می دهد و شما را در عرض سه ماه از یک فرد مبتدی به یک کار بلد تبدیل خواهد کرد.

 

برنامه-تمرینی-بدنسازان-مبتدی

برنامه تمرینی بدنسازان مبتدی

بقیه در ادامه مطلب

نبرد تکرارها:
تکرارهای بسیار آهسته در مقابل تکرارهای سریع
کدامیک برای رشد عضلانی بهترند؟

 

سرعت نرمال در اجرای تکرارها اغلب به این معنی است که ۱ تا ۲ ثانیه صرف بخش مثبت تکرارها و ۱ تا ۲ ثانیه صرف بخش منفی آنها شود، سرعت بسیار کم به این معنی است که ۳ تا ۱۰ ثانیه صرف بخش مثبت و ۳ تا ۱۰ ثانیه صرف بخش منفی تکرارها شود. و تکرارهای سریع به این معنی است که که بخش مثبت هر تکرار با بیترین سرعت (در کمتر از ۱ ثانیه) اجرا شود، ولی بخش منفی با کنترل با همان سرعت ۱ تا ۲ ثانیه.

بقیه درادامه مطلب

بنا به گزارش میزان، “تصاویر نیمه عریان” این ورزشکاران در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

ناصر پورعلی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی ایران به خبرگزاری میزان گفته است: “فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هیچ فعالیتی در بخش بانوان ندارد و اعتقاد داریم این ورزش مناسب بانوان نیست.”

آقای پورعلی فرد با اشاره به اینکه فدراسیون بدنسازی از حضور این افراد از طریق روابط عمومی مطلع شده گفت: “بار دیگر به تمام باشگاه‌ها تذکر می‌دهم که شرکت بانوان در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام یا تمرین کردن آنها زیر نظر مربیان مرد خلاف قانون است.”

پیش از این عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران گفته بود که در صورت انتشار تصاویر “نامناسب و خلاف شئون اسلامی” از هنرمندان و ورزشکاران، ممکن است آنها تحت تعقیب قانونی قرار گیرند.

بقیه درادامه مطلب

عکس ۵ ستاره از نسل جدید پرورش اندام جهان

۵-

بقیه در ادامه مطلب


برچسب ها