امروز دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

روزهای اولی که وارد بدنسازی شدم این سوال در ذهنم شکل گرفت که وزنه های سبک با تکرارهای زیاد بهترند یا وزنه های سنگین با تکرارهای کم . من به عنوان یک طرفدار سیستم پرشدت به دنیا نیامدم ، بلکه زمانی که تصمیم گرفتم بدنساز شوم شروع کردم به مطالعه تمامی متون مربوط به بدنسازی

,وزنه سبک باشد یا سنگین؟,بدنسازی و فیتنس,[categoriy]

تمرین در باشگاه اسطوره ها
ددلیفت به سبک کلاسیک

 

تمرین در باشگاه اسطوره ها عنوان صفحه ای است که از این پس در رزم شاهد آن خواهید بود . در اولین گام به سراغ فرانکو کلمبو. قهرمان المپیا در سال های ۱۹۷۶ و ۱۹۸۱ رفتیم . مردی که به تازگی ۷۲ سالگی اش را جشن گرفته است . اولین تمرین در باشگاه اسطوره ها به حرکت ددلیفت اختصاص دارد.

بقیه در ادامه مطلب

اگر شما به زمین و زمان شاکی هستید و اعتماد به نفس خود را از دست داده اید که چرا چربی سوزی نمیکنید :

۱-خوب تمرین نمی کنید
۲-پروتئین کمی مصرف می کنید!
۳-به درستی تمرین نمی کنید!
۴-تمرینات هوازی زیاد انجام می دهید!
۵- غذای کافی نمی خورید!
۷-خیلی زیاد تمرین می کنید
۸-همیشه رژیم دارید
۹-به یک برنامه پایبند نیستید یا سریع برنامه عوض میکنید!
۱۰-کالری های خود را نمی سنجید!
۱۱-چربی های سالم نمی خورید!

X اموزش سوزاندن چربیX طریقه سوزاندن چربیX راههای سوزاندن چربی
power
 نکات مهم برای افزایش زور و قدرت در تمرین

تغذیه عالی داشته باشید
برای کسب انرژی و جلوگیری از افت قند خون در حین تمرین، قبل از تمرین غذای خوب بخورید. ۹۰ دقیقه تا ۲ ساعت قبل از تمرین غذایی حاوی میزان متعادلی پروتئین، کربوهیدرات و چربی های سالم میل کنید

اموزش بدنسازی

بقیه مطلب در ادامه

عضلات بدن,نام عضلات بدن,انواع عضله

آشنایی با عضلات بدن
بـدن انسـان از ۲۶۰ عـضـلـه تشـکـیل گـردیـده که اکثر آنها بصورت جفت می بـاشند. عـضـلات %۴۵ درصـــد وزن کـل بـدن را به خود اختصاص میدهنـــد. عضلات از بافت فیبری تشـکـیـل شـــده اند. میوفیبرها (فیبرهای تشکیل دهنده مـاهیچه ها) قابـلـیـت انـقــباض دارند.

بقیه درادامه مطلب


برچسب ها