امروز جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

همانطور که در زندگی خود حس کرده اید، عضلات پشت از جمله حیاتی ترین عضلات برای هر شخصی می باشند. شما در زندگی روزمره ی خود بارها و بارها از این عضلات استفاده می کنید. در هنگام خم شدن برای بستن بند کفش و یا بلند کردن چیزی از روی زمین.

قطعا افرادی را دیده اید که از ناهنجاری ها و مشکلات متعدد در ناحیه ستون فقرات خود رنج می برند و یا این که قدرت انجام تمامی کار ها را ندارند. قوی کردن عضلات پشت به شما کمک می کند تا از آسیب های وارده به ستون فقرات خود بکاهید و تبدیل به فرد قدرتمندی در انجام امور فیزیکی شوید و در سنین بالا نیز قامتی صاف و کشیده داشته باشید.

این عضلات همچنین باعث شکل گیری بدن شده و در فرم زیبای بدن بسیار حائز اهمیت هستند، پس با فیت شیپ همراه باشید تا با ۴ تمرین مهم که هر کسی می تواند با هر شرایطی آن ها را انجام دهد آشنا شوید.

اموزش بدنسازی

بقیه در ادامه مطلب

شعله ور ساختن رشد عضلانی نیازمند تمرین سخت و مداوم است ، ولی لازم است برای ریکاوری خود هم برنامه داشته باشید در غیر این صورت مسیر شما به تمرین زدگی منجر خواهد شد . در ادامه شاهد پاسخ های برندون کری به پرسش تعدادی از طرفدارانش در مورد استراحت و ریکاوری بهینه خواهد بود :

 

* وقتی صحبت از خستگی عضلات است ، استراحت کافی برای ریکاوری در پی تمرینات سخت برای باقی ماندن در مسیر رشد ، به چه میزان اهمیت دارد؟

استراحت و ریکاوری ، بسیار مهم است . در واقع شما در باشگاه عضله ای نمی سازید . بلکه پس از تمرین باید زمان کافی و مواد مغذی مناسب را در اختیار عضلات بگذارید تا شاهد رشد آنها باشید. داشتن خواب مناسب و روزهای استراحت از تمرین ، باعث افزایش کاراییتان در باشگاه خواهد شد. بدون آن ، آسیبهایی که در پی اعمال فشار پی در پی به وجود می آیند. و همچنین تمرین زدگی در پی شما خواهد بود . و به همین دلیل به استراحتهای منظم و مشخصی احتیاج دارید. بنابراین آموختن ارزش استراحت خوب بهتر از این است که ناچار شوید با آسیبهای ناشی از عدم استراحت کافی دست و پنجه نرم کنید.

طریقه استراحت در بدنسازی

برای فهمیدن ب ادامه مطلب بروید

وقتی آدم‌ها از کالری صحبت می‌کنند، منظورشان چیست؟ کالری یک واحد اندازه‌گیری است، اما وزن یا طول را اندازه نمی‌گیرد، بلکه چیزی که اندازه‌گیری می‌کند انرژی است. اگر روی یک بسته‌ی غذایی نوشته باشد: “حاوی ۱۰۰ کالری”، در واقع مقدار انرژیی را تعیین می‌کند که با خوردن تمام آن غذا وارد بدنت می‌شود.
برای فهمیدن کامل مطلب ب ادامه  مطلب بروید
اموزش رفع استرس در بدنسازی

اموزش دور کردن استرس در بدنسازی

afsorfegi

ورزش به شما کمک میکند تا شاداب باشید و از استرس دور باشید ولی باز هم وقتی به سراغ شما می اید باید بدانید که به اندام شما اسیب میرساند که در ادامه میخوانید

بقیه مطالب در ادامه مطلب

بخشنامه مسابقه کاپ الماس
diamond-cup

ورزشکارانی که قصد شرکت در دومین دوره رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس را دارند از ۱۷ لغایت ۲۷ مهر ماه فرصت دارند جهت ثبت نام اقدام نمایند.
با پیگیریهای امید جبلی در این رقابت ها به سه نفر کارت حرفه ای داده خواهد شد ۱ نفر فیزیک و ۲ نفر از رشته بادی بیلدینگ
به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات جام الماس خلیج فارس در حالی ۲۹ مهر ماه آغاز می شود که علاقمندان جهت شرکت در این رقابتها می توانند طی روزهای ۱۷ لغایت ۲۷ مهر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای خواندن بخشنامه ب ادامه مطلب بروید

برترین های پرس سینه کشور معرفی شدند

رقابت های پرس سینه قهرمانی باشگاه های کشور با معرفی برترین ها در سمنان به کار خود پایان داد.

 

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور رسما با تلاوت قرآن کریم در ساعت ۲۱ شب مورخه ۲۳ شهریور ماه ۹۵ با حضور جلال نادم دبیر این فدراسیون و مسئولان استان سمنان و مهدی شهر و ورزشکاران و مربیان تیم های مختلف کشور، در سالن سرپوشیده شهید رجایی کلید خورد.

برای دیدن رتبه بندی پرس سینه ب ادامه مطلب بروید


برچسب ها