امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

۲۱ نکته برای پیشگیری از آسیب دیدگی در پرورش اندام
مصدومیت در ورزش خصوصا در تمرینات قدرتی اجتناب ناپذیر است ولی پیشگیری از آن عامل مهم و اساسی محسوب می شود . در مقابل آسیب دیدگی سه رویکرد وجود دارد که قابل بررسی است.

بقیه در ادامه مطلب

sporting-happy

بسیاری از افراد با هدف افزایش آمادگی جسمانی و داشتن تناسب اندام ورزش می کنند؛ با این حال ورزش علاوه بر فواید جسمانی فواید ذهنی و مغزی زیادی نیز دارد. ورزش کارایی مغزی را افزایش می دهد.

بقیه در ادامه مطلب

 

leg

سیب:

سیب نه تنها بیماری بلکه اضافه وزن را نیز از شما دور می کند. سیب یکی از بهترین میوه ها و خوردنی های طبیعی برای افزایش متابولیسم بدن و به طبع آن توانایی در سوخت و ساز بهتر است.

بقیه در ادامه مطلب

جدیدترین یافته های علم تمرین
قدرت و حجم در دوره استراحت
ورزشکاران به ندرت در تمام ماه های سال در شرایط آمادگی به سر می برند و معمولا پیش از مسابقات به شرایط آرمانی خود نزدیک می شوند . عملکرد عضلات به مجموعه شرایطی مانند نوع و اندازه فیبرهای عضلانی ، چگالی و کنترل عصبی عضلات بستگی دارد . انجام تمرینات قدرتی باعث افزایش قدرت و حجم عضلات می شود و با متوقف کردن آن ، این قدرت و حجم را از دست می دهید .

بقیه در ادامه مطلب

روز سرشانه
با استفاده از تکنیک پیش خستگی پیشرفت تازه ای در سرشانه هایتان تجربه کنید

بقیه در ادامه مطلب


برچسب ها