امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ شما در هستید.
به سایت خوش آمدید.
  • آخرين آهنگ ها
  • آخرين آلبوم ها
  • آخرين سريال ها
  • آخرین فیلم ها
  • آخرین موزیک ویدیو ها

پرسش و پاسخ  در مورد عضلات شکم

طرح چند پرسش در مورد عضلات شکم

 

پرسش :

همه می دانند که تکرارهای زیاد و استفاده از وزنه های خیلی سبک سبب سوزش ماهیچه های شکم می شود . شما هم به ورزشکاران توصیه می کنید از وزنه های سنگین و تکرارهای کم استفاده کنند اما من فقط قصد دارم حالت مناسب را در این ماهیچه ها به وجود آورم . لطفا مرا راهنمایی کنید .

بقیه در ادامه مطلب

 

metabolism0-ghahve

راههای ساده برای بالابردن متابولیسم بدن
اگر می خواهید سوخت و سازتان قویتر شود این راهکارها را انجام دهید

بقیه در ادامه مطلب

توصیه های کریگ ریچاردسون در مورد پرس سینه
توصیه های کریگ ریچاردسون را جدی بگیرید
شاید پرس سینه با هالتر حرکتی باشد که بیش اندازه به آن اهمیت داده شده . در ادامه کریگ ریچاردسون در پاسخ به پرسشهای طرفدارانش به شما خواهد گفت که چرا برای سینه های ضخیم تر نیاز به این حرکت ندارید!

بقیه در ادامه مطلب

taghviat-zanoo

آیا میتوان  از دوچرخه برای تقویت زانو استفاده کرد ؟

بقیه در ادامه مطلب

درد مفصل شانه ها – بایدها و نبایدها
مفصل شانه از نوع گوی و کاسه ای است . و به همین دلیل قابلیت جهش در جهات مختلف را دارد و به خاطر این تحرک زیاد ، از ثبات کمتری برخوردار است . گرچه این مفصل توسط چند لیگامنت نگه داشته و ثابت شده اما چون قرار گرفتن سر استخوان بازو در حفره شانه ای به نام گلئونید آنچنان محکم نیست ، این مفصل توسط چهار عجله کوچک به نام عضلات چرخاننده شانه نیز محافظت می شود . این چهار عضله عبارتند از عضلات فوق خاری ، تحت خاری ، گرد کوچک و تحت کتفی .

بقیه در ادامه مطلب

 

bigstock-words-burn-fat-40955254-747x560

تک اندام : هیچ یک از افرادی که امروز با وزنه ۲۰۰ کیلویی پرس می زنند، تمرینات اولیه خود را با ۲۰۰ کیلوگرم شروع نکرده اند. آنها حتمأ صدها ساعت در باشگاه تمرین کرده اند و چند هزار کیلو وزنه کوچک و بزرگ را بلنه کرده اند تا به این حد رسیده اند. البته این پایان کار نیست.

بقیه در ادامه مطلب


برچسب ها