کلیپ تصویری مسابقات جهانی اسپانیا ۲۰۱۶ و قهرمانی تیم پرورش اندام ایران

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مراسم تجلیل از قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام ایران فردا ساعت ١١:٠٠ در محل فدراسیون با حضور مدال آوران این رشته برگزار خواهد شد. در این مراسم، جوائز اهدایی ریاست جمهوری به قهرمانان پرورش اندام و ورزشکاران رشته های مختلف بدنسازی که برای ایران اسلامی افتخار کسب کردند، برگزار می شود.
جوایز افتخار آفرینان ایران به منظور تسریع در برگزاری مراسم تجلیل به ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عودت داده شده است که این هدایا فردا توسط ناصر پورعلی فرد رئیس این فدراسیون به قهرمانان تیم ملی اهدا می شود.

همچنین در همین رابطه، وحید اکبرزاده(مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران) در گفت و گو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران گفت: حمایت پورعلی فرد از پرورش اندام باعث اقتدار ایران در جهان شده است.

” آسیا برای ما کوچک است “

وحید اکبرزاده مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران
وحید اکبرزاده مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران

بقیه در ادامه مطلب

وحید اکبرزاده در گفت و گو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران گفت: سال گذشته سال اقتدار ایران در رشته بدنسازی و پرورش اندام بود به طوریکه در مسابقات جهانی اسپانیا توانستیم با درخشش ورزشکاران خود به رکوردی جدید برسیم و عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: به اهتزاز در آمدن پرچم پر افتخار ایران اسلامی آن هم ۱۵ بار به صورت متوالی در کشور اسپانیا نشان دهنده قدرت بلامنازع ما در این رشته ورزشی است و اعتقاد دارم حمایت پورعلی فرد به عنوان رییس فدراسیون و همکارانش از اردوی های تیم ملی و حضور در تورنمنت های متوالی از عوامل اصلی کسب افتخارات ایران در سال گذشته بود.

وی افزود: اکنون به جرات با قاطعیت می توان اذعان کرد آسیا برای ایران کوچک شده به طوریکه همه ساله تیم های دوم و سوم ایران هم مقام قهرمانی را به راحتی می توانند از آن خود کنند.

اکبرزاده اضافه کرد: افتخار آفرینی های متوالی تیم ایران باعث عصبانیت شدید سایر تیم های آسیایی شده تا جاییکه آنها برای اهدای عنوان قهرمانی از امتیازات تیم بانوان هم استفاده می کنند با این وجود در حالیکه ما تیمی با این نام نداریم باز هم عنوان قهرمانی را تصاحب می کنیم.

مربی تیم ملی گفت: سال ۹۶ سال کسب افتخارات جدید برای تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود و امیدوارم در سال جدید نیز بتوانیم ضمن تکرار قهرمانی های سال گذشته رکوردهای خود را ارتقا دهیم.

پایان خبر/


بهمین بهانه، کلیپ تصویری مسابقات جهانی اسپانیا ۲۰۱۶ و نفرات برتر مسابقات رو برای شما آماده کردیم تا بیشتر با این قهرمانان آشنا شوید.

توجه کنید که در کنار هریک از تصاویر، عنوان مشخصی قرار گرفته، توضیحات مربوط به هر عکس رو میتونین از مطالب انتهای خبر بدست بیارید. ممنون از حمایتتون.


By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید