نمایندگی بهران , نمایندگی روغن بهران ,

روغن بهران , روغن هیدرولیک بهران , روغن صنعتی بهران , روغن موتور بهران

شرکت نفت بهران یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع محصولات نفتی و روغن های مختلف در حجم های مختلف می باشد.

پخش روغن محمدی با سال ها تجربه در زمینه پخش و فروش روغن مفتخر است نمایندگی روغن بهران را در اختیار داشته باشد و انواع محصولات شرکت نفت بهران از جمله روغن هیدرولیک ، روغن دنده ، روغن موتور ، ضد یخ و گریس ، روغن صنعتی ، روغن کمپرسور و … را در حجم های مختلف 1 لیتری ، 4 لیتری ، 20 لیتری و بشکه در فروشگاه خود عرضه نماید.

نمایندگی بهران - روغن هیدرولیک پخش روغن محمدی

انواع محصولاتی که در پخش روغن محمدی عرضه شده است در زیر امده است :

  • نمایندگی روغن بهران در روغن هیدرولیک – فروش انواع روغن هیدرولیک بهران

  • نمایندگی بهران در روغن دنده – فروش انواع روغن دنده بهران

  • نمایندگی بهران در روغن صنعتی – فروش انواع روغن صنعتی بهران

  • نمایندگی روغن بهران در روغن موتور – فروش انواع روغن موتور بهران

  • نمایندگی بهران در ضد یخ – فروش انواع ضد یخ بهران

  • نمایندگی بهران در روغن کمپرسور – فروش انواع روغن کمپرسور بهران

  • نمایندگی روغن بهران در روغن توربین

  • نمایندگی روغن بهران روغن برش

  • نمایندگی روغن بهران روغن های حرارتی

و………………….

برخی از روغن های موتوری که از شرکت نفت بهران در فروشگاه پخش روغن محمدی عرضه شده است و به صورت عمده به فروش می رسد عبارتند از :

روغن موتور بندر ، روغن موتور کویر ، روغن موتور شهاب ، روغن موتور توربو دیزل، روغن موتور سوپر توربو دیزل ، روغن موتور تکتاز ، روغن موتور شتاب ، روغن موتور بهران رانا ، روغن موتور سوپر پیشتاز ، روغن موتور پیشتاز و روغن موتور سوپر رانا , روغن موتور سوپر رانا پلاس و …….

همچنین از جمله موارد روغن های هیدرولیک بهران که در پخش روغن محمدی به صورت عمده به فروش می رسد میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

روغن بهران هیدرولیک ، روغن بهران هیدرولیک T ، روغن بهران هیدرولیک H ، روغن بهران هیدرولیک TX ، روغن بهران هیدرولیک HP ، روغن بهران هیدرولیک ED

سایر روغن های شرکت نفت بهران نیز به صورت عمده در پخش روغن محمدی موجود بوده و در صورت سفارش شما در اسرع وقت به دست شما عزیزان میرسد که به دلیل فراوانی محصولات امکان نام بردن از تک تک این محصولات در اینجا فراهم نیست ، شما عزیزان می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت ما و مشاهده بخش مربوطه روغن مورد نظر خود از شرکت نفت بهران را انتخاب نمایید و با تماس با کارشناسان فروش ما محصول خود را سفارش دهید.

پخش روغن محمدی با نمایندگی بهران آمادگی پخش انواع روغن در حجم بشکه به صورت تعداد و عمده به تمامی شرکت ها و کارخانه های موجود در سراسر کشور را دارا میباشد.

نمایندگی بهران - روغن دنده پخش روغن محمدی

روغن دنده پخش روغن محمدی

پخش روغن محمدی همچنین آمادگی پخش و فروش انواع روغن ها در حجم های مختلف به صورت عمده به تعویض روغنی های سراسر کشور را دارا می باشد.

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود و یا اطلاع از قیمت محصولات و گرفتن پیش فاکتور با شماره های موجود در سایت و یا شماره همراه 09125374160 تماس بگیرید.

کارشناسان و مسئولان فروش پخش روغن محمدی آمادگی لازم برای مشاوره به شما عزیزان و راهنمایی شما مشتریان گرامی برای انتخاب محصول مورد نیاز خود را دارند و شما می توانید با تماس با شماره های موجود در سایت از مشورت این عزیزان بهره گرفته و روغن مناسب دستگاه خود را تهیه نمایید.

09125374160 —— 021-55284329

021-55243875 —— تلفکس : 55257513-021

By 40sport