لوله برق | لوله پی وی سی

توليدي تهران پوليكا با تجربه چندين سال فعاليت در زمينه توليد لوله پی وی سی ، لوله برق و اتصالات برقي هم اكنون با تعهدي كامل(بر خلاف ساير توليدي هاي كوچك) در قبال كيفيت اجناس خود پا به عرصه گذاشته است كه اگر مشتريان عزيز و گرامي در صورتي از كيفيت اجناس خود ناراضي بودند، آنها را با هزينه خود و در اسرع وقت عودت داده و مبلغ پرداختي را بازگرداند.
هم چنين ارسال رايگان و سريع بار را براي سهولت كار مشتريان(مغازه داران تهراني) در دستور كار خود قرار داده كه به دنبال آن راحتي شما عزيزان را تأمين نمايد
و در نهايت با درنظر گرفتن تخفيفاتي در خريد هاي نقدي براي مشتريان اميد دارد بتواند رضايت كامل شما عزيزان را جلب نمايد

توليدي تهران پوليكا با همفكري آزمايشگاه هاي همكار اداره استاندارد توانسته است محصولات U-PVC و PVC مرغوب و استاندارد با نام تجاري سپندپليمر سمنان توليد كند كه با افتخار در خدمت صنعت برق ساختمان باشد.

لوله پی وی سی

لوله پی وی سی یکی از لوله های پلیمری (پلیمر polymer ماده‌ای شامل مولکول‌های بزرگی است که از به هم پیوستن واحدهای کوچک تکرار شونده که تکپار یامونومر نامیده می‌شود، ساخته شده‌است.) می باشد و به دلیل این که به سختی آسیب می بیند میتوان از پرکاربردترین انواع پلاستیک‏ها در صنعت از آن نام برد.

لوله های پی وی سی در انواع مختلفی از نظر کاربرد تولید می شود و پرتقاضا ترین نوع آن لوله برق می باشد. به دلیل این که لوله های پلاستیکی بسیار قابل اشتعال هستند ، پیمانکاران برای بازدهی بیشتر و جلوگیری از این مورد از لوله پی وی سی استفاده میکنند زیرا خاصیت خاصی دارند که آتش را گسترش نمیدهند و فقط همان نقطه که با آتش در تماس است سوخته می شود.

لوله PVC به عمر طولانی شهرت دارد و در تماس با با اجسام به سختی آسیب میبند ، لوله پلیکا PVC با توجه به این خواص فنی و مکانیکی عالی و به صرفه بودن دارای اهمیت و محبوبیت بسیاری می باشد.

نمیتوان گفت لوله پی وی سی بی عیب است ، بله دارای معایبی هم هست اما به دلیل خواص فنی که در خطوط بالا بیان کردیم ، در بیشتر پروژه های ساختمانی از لوله پی وی سی استفاده می شود به طور مثال : انتقال فاضلاب – آبرسانی ( انتقال سیالات ) و … اما از عیوب لوله های PVC می توان به آن اشاره کرده که به هیچ عنوان برای سرویس های آب گرم مناسب نمی باشد! اما با توجه به تکنولوژی به کار رفته در شرکت تهران پولیکا ما این مشکلات را با درصد قابل توجهی بهبود ساخته ایم.

لوله برق

از لوله برق جهت پوشش برای جرایانات رسانا استفاده می شود ، به طور کلی وسیله ای است برای جلوگیری آسیب رساندن جرایان رسانا به انسان ، چه مستقیم و چه غیر مستقیم.لوله برق از جنس پی وی سی ، به دلیل برش و انعطاف پذیری بالا و جلوگیری از فراگیر شدن آتش سوزی ( فقط همان نقطه که در تماس با آتش است می سوزد ) محبوبیت خاصی دارد و بیشترین کاربرد را در لوله کشی برق ساختمان و … دارد. این محبوبیت و مزایای لوله برق pvc موجب شده که هنوز هم قالبا در آمریکا از لوله پی وی سی برق استفاده کنند.لوله های برق تهران پولیکا در برابر خورندگی ، مواد شیمیایی ، آلاینده ها و رشد باکتری ها مقاوم است. از نظر صرفه اقتصادی و عمر بالا (فرسایش بسیار یسیار کم) بسیار کارآمد است.

لوله برق در سازه های زیر مورد استفاده قرار میگیرد :

  • مسکونی
  • تجاری
  • اداری
  • صنعتی
  • ورزشی
  • و کلیه سازه هایی که سیم برق  و هادی های الکتریکی

پر استفاده ترین دسته از لوله های برق ؛ لوله برق پی وی سی است که از جنس آن نوعی پلاستیک سخت می باشد که به این پلاکستیک سخت مواد نرم کننده  و روان کننده هم افزوده شده است تا خاصیت شکل پذیری و برش بالایی پیدا کند ،در مقایسه با لوله برق فلزی از وزن سبکی برخوردار است و از مزایای دیگر آن عایق بودن و ارزان تر بودن آن می باشد.

در گذشته سیم برق سازه ها وتاسیسات را بدون پوشش و عایق عبور می دادند که دارای معایب زیر بود:

چندی پیش صعنت لوله کشی سازه ها و تاسیسات برقی بدون پوشش تعبیه میشدند که با خطرات و معایب زیر همراه بوده اند ! لوله برق پی وی سی تمامی این عیوب را در خود رفع کرده است و به راحتی میتواند در برابر خطرات و عیوب زیر کنترل را به دست گرفته و در لوله کشی برق ساختمان کمک حالتان باشد

  • ممکن نبود تعویض و یا تقویت کابل یا سیم برق در دیواره ها و کف سازه ها صورت گیرد
  • اصتالات برقی و سیم کشی به طور ناخواسته در تماس با انسان بودند
  • اتصال به بدنه ساختمان وانتقالبرق به تمامی قسمت ها
  • به شدت کاهش ولتاژ ساختمان وجود داشت
  • ایجاد آتش سوزی در اثر اتصال برق و آتش گرفتن سیم برق

 

 

تهران ،جاده ساوه ،شهرك صنعتي چهاردانگه ,خيابان حجت اله

كشاورزخيابان شهيد حسين رضايي ,خيابان گلزار ،خيابان باغبان

پلاك ٤١

 

شماره تماس :‌

٠٢١
٥٥٢٥٦٠٨٢
٥٥٢٧١٩٢٧
٥٥٢٧١٩٢٨
٥٥٢٦٧٨٩٥

شماره همراه :‌

٠٩١٢١٠٠٥٠١٢
٠٩١٢٣١٣٦٣١٧

فکس :‌

٠٢١٥٥٢٦٧٨٩٦

ایمیل :‌

[email protected]

 

By 40sport