بخشنامه مسابقه کاپ الماس
diamond-cup

ورزشکارانی که قصد شرکت در دومین دوره رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس را دارند از ۱۷ لغایت ۲۷ مهر ماه فرصت دارند جهت ثبت نام اقدام نمایند.
با پیگیریهای امید جبلی در این رقابت ها به سه نفر کارت حرفه ای داده خواهد شد ۱ نفر فیزیک و ۲ نفر از رشته بادی بیلدینگ
به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات جام الماس خلیج فارس در حالی ۲۹ مهر ماه آغاز می شود که علاقمندان جهت شرکت در این رقابتها می توانند طی روزهای ۱۷ لغایت ۲۷ مهر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای خواندن بخشنامه ب ادامه مطلب بروید

مسابقات جام الماس خلیج فارس در رشته های بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام پیگیری می شود و ورزشکاران می توانند از روز شنبه ۱۷ لغایت ۲۸ مهر ماه جهت ثبت نام به محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، پلاک ۱۹، ساختمان امور مشترک فدراسیون هاریال طیقه سوم نیز مراجعه و مدارک ذیل را ارائه دهند:

۱-  ۲ قطعه عکس ۴*۳
۲-  فتوکپی شناسنامه یا پاسپورت
۳-  مبلغ ۲۰۰ دلار وجهه نقد و تحویل آن به امور مالی فدراسیون

شایان ذکر است تمام ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها ملزم هستند جهت تهیه دفترچه “IFBB INTERNATIONAL CARD” روز قبل از برگزاری مراسم وزن کشی مبلغ ۳۰ یورو به نماینده فدراسیون جهانی نیز پرداخت کنند.

پنجشنبه ۲۹ مهر ماه مراسم وزن کشی و اندازه گیری قد انجام میشود و روز جمعه ۳۰ مهر ماه ورزشکاران بر روی استیج رقابت ها مصاف حریفان خود می روند تا قهرمانان این دوره از رقابت ها شناخته شوند

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید