چ ورزشهای سرطان رو از بین میبره

اموزش ورزش فرد سرطانی


ورزش سرطان

 

‍ سرطان استخوان
ورزش های تحمل وزن به کاهش تاثیر تومورهای استخوان کمک می کند.
توصیه های معمول به بیماران سرطانی که دچار متاستاز استخوانی شده اند مبنی بر اینکه فعالیت بدنی برای آنها خوب نیست ممکن است درست نباشد!
محققان می گویند در بیمارانی که مبتلا به متاستازهای استخوانی هستند ورزش های مقاومتی و نرمش های هوازی?? البته با درنظر گرفتن اینکه به استخوان ضعیف شده فشاری وارد نشود می تواند مفید و موثر باشد.

‍ سرطان مغز
سرطان مغز وحشتناک ترین نوع سرطان است با این حال، یک مطالعه که در سال ۲۰۱۱ توسط موسسه ملی سرطان در ایالات متحده انجام شده، نشان می دهد مبتلایان به سرطان مغز که به طور منظم فعالیت فیزیکی دارند، نسبت به بیمارانی که سبک زندگی غیر فعال را انتخاب کرده اند، خلق و خوی بالاتر و طول عمر طولانی تری را تجربه خواهند کرد.

‍ سرطان روده بزرگ
مطالعات سال ۲۰۱۳ نشان می دهد فعالیت فیزیکی قبل و بعد از تشخیص سرطان روده بزرگ،نرخ مرگ و میر در اثر آن را کاهش می دهد.
حتی ۲٫۵ ساعت پیاده روی در هفته می تواند تاثیر قابل توجهی رد میزان مرگ ومیر دارد

‍ سرطان پروستات
بنیاد ملی سرطان پروستات در آمریکا تخمین می زند که حدود ۳ میلیون مرد در این کشور در حال حاضر به سرطان پروستات مبتلا هستند.
در سال ۲۰۰۵ میلادی، مجله انجمن پزشکی آمریکا نتایج مطالعه ای را به چاپ رساند که نشان می داد مردان مسن تر بالای ۶۵ سال که زندگی با نشاط توام با ورزش دارند،با کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات پیشرفته مواجه هستند?

‍ سرطان سینه:
فعالیت متوسط یا شدید بدنی،می تواند با کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه رابطه داشته باشد. پس از تجزیه و تحلیل بیش از ۵۰ نوع مطالعه، محققان کاهش ۲۰ درصدی ابتلا به سرطان سینه را در کسانی که ورزش منظم دارند،?⛹ ثابت کرده اند.
ورزش ممکن است رشد تومور سینه را با تنظیم سطح هورمون انسولین متوقف کند.

By 40sport

دیدگاهتان را بنویسید